Алматы облысында «Beeline Қазақстан» трансұлттық компаниясы өкілдерінің қатысуымен комплаенс-офицерлерге арналған дәстүрлі оқыту семинары өтті.
Бұл комплаенс-мамандарға сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың талаптары түсіндірілетін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлық жағдайларын шешу бойынша практикалық кейстер талданатын жыл басынан бергі жетінші кездесу.
Атап айтқанда, бұл жолы олар компаниялар қызметінің саласының ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі тараптармен жасалған шарттарда сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау тәжірибесімен егжей-тегжейлі танысты.
Семинар кезінде, мүдделер қақтығысын анықтауға, контрагенттердің сенімділігін тексеруге, сатып алу процестеріндегі тәуекел индикаторларына ерекше назар аударылды.
Екі күн ішінде 50-дан астам комплаенс-мамандар оқытылады.
Естеріңізге сала кетейік, комплаенс қызметтерінің басты міндеті қылмыстық істер мен имидждік шығындарды тіркеуге дейін жеткізбей, компаниялардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің уақтылы алдын алу болып табылады.